Z tego artykułu dowiesz się, czym jest autopłatność w PayAppce, jakie daje korzyści oraz kiedy i jak możesz z niej korzystać. Poznasz też opinie pierwszych klientów, którzy skorzystali z autopłatności.
Jeśli:
to z całą pewnością autopłatności ułatwią Twoje życie!
Jak ustawić autopłatności?
Ustawienie autopłatności w PayAppce jest proste, szybkie, intuicyjne i bezpieczne! Możesz to zrobić zarówno z poziomu ekranu dostawcy, jak i koszyka płatności.
Podczas konfiguracji autopłatności poprosimy Cię o podanie maksymalnej kwoty, jaką będziemy mogli pobrać automatycznie. Dzięki temu zachowasz kontrolę nad wysokością opłaty.
Autopłatność z poziomu ekranu dostawcy:
Autopłatność z poziomu koszyka płatności:
Jak działają autopłatności w PayAppce ?
Trzy dni robocze przed terminem płatności podejmiemy pierwszą próbę automatycznego opłacenia Twojego rachunku. Jeśli to się nie uda (może się tak zdarzyć, kiedy nie zasilisz odpowiednio wcześnie swojego konta), po 24 godzinach podejmiemy drugą próbę, a kolejnego dnia – ostatnią.
O każdej próbie pobrania pieniędzy z Twojego konta poinformujemy Cię z wyprzedzeniem osobnym mailem. Dzięki temu nad całym procesem będziesz miał pełną kontrolę.
Jakie jeszcze korzyści dają autopłatności?
Jeśli masz w PayAppce kupony promocyjne, możesz ich użyć do pierwszej autopłatności.
Jak mogę wyłączyć autopłatności?
Wystarczy, że z poziomu ekranu dostawcy naciśniesz na "Edytuj autopłatność” , a następnie "Wyłącz".
Przeczytaj opinie naszych pierwszych zadowolonych klientów.
Pan Adam:
Od prądu i gazu nie ucieknę, cyklicznie muszę płacić te rachunki. Brakowało mi takiego automatu, który zrobi to za mnie, a ja nie będę musiał już pamiętać o tych rachunkach. Kiedyś testowałem stałe zlecenia, ale zawsze było z tym masę zachodu. Teraz, odkąd korzystam z PayAppki, mam ustawioną autopłatność dla PGE i PGNiG. To bardzo upraszcza obsługę rachunków.
Pan Marcin:
Szczerze mówiąc, jak zobaczyłem, że w serwisie pojawiła się możliwość automatycznego opłacania rachunków, to byłem sceptyczny. Lubię kontrolować za co, ile i kiedy płacę, nie ufam dostawcom. Kiedyś zdarzyło się, że wartość rachunku była zawyżona, proces wyjaśniania wielkości rachunku to jakiś koszmar był. Kiedy zorientowałem się, że mogę ustawić limit wysokości pojedynczego rachunku, moje wątpliwości rozwiały się. Teraz poprzez autopłatność płacę abonamenty telefoniczne swoje i żony. W każdym przypadku mam ustawione limity w oparciu o historyczne wysokości rachunku, co pozwala zachować mi kontrolę nad tą płatnością.
Pani Iwona:
Mój rachunek za telefon opłacił się sam, bez mojego udziału. Każdy etap był potwierdzony mailem i nawet dostałam 30 zł na konto dzięki temu, że poleciłam serwis koleżance.