Większość z nas każdego miesiąca musi mierzyć się z koniecznością uiszczenia wielu opłat, które są wpisane w nasze codzienne życie. Spora liczba rachunków, przelewów, kont bankowych sprawia, że można poczuć się zagubionym, a przede wszystkim zwiększa ryzyko, iż zapomnimy o uregulowaniu należności. Na szczęście istnieje sposób, aby tego uniknąć i ułatwić sobie życie! Wszystkie opłaty w jednym miejscu? Teraz to możliwe dzięki PayAppce! Sprawdźmy, o czym dokładnie mowa!
Pilnowanie terminów poszczególnych przelewów za prąd, gaz, Internet, czynsz, ratę leasingu i wielu innych usług to dla wielu osób ogromne wyzwanie. Żyjemy w tak szybkim tempie, że nie zawsze jesteśmy w stanie pamiętać o każdej płatności, a wszelkiego typu zaległości mogą wiązać się z przykrymi konsekwencjami. To dlatego coraz większą popularność zyskuje w naszym kraju aplikacja do zarządzania rachunkami, czyli PayAppka, dzięki której mamy możliwość monitorowania swoich wydatków.
Aplikacja do zarządzania rachunkami - co to jest?
Aplikacja do zarządzania rachunkami i nie tylko to aktualnie jedno z najbardziej przydatnych narzędzi jeśli mówimy o osobistej, ale także biznesowej sferze finansowej. Każdy z nas na co dzień ma do załatwienia tak wiele spraw, że czasami nie trudno jest pominąć termin jakiejś płatności. Specjalna aplikacja takie jak na przykład PayAppka pozwala zapanować nad tym chaosem, dzięki czemu możemy skupić się na innych kwestiach. Aplikacja do zarządzania rachunkami to stosunkowo rozbudowane narzędzie, która posiada wiele dodatkowych, wykraczających poza same przelewy, funkcji, w tym przede wszystkim system powiadomień czy możliwość sporządzania raportów, które mogą stać się podstawą analizy wydatków.
Aplikacja do opłacania rachunków - PayAppka
Aplikacja do opłacania rachunków niejedno ma imię. Na czele najpopularniejszych tego rodzaju rozwiązań znajduje się od jakiegoś czasu PayAppka, która z każdym dniem jeszcze bardziej zyskuje na popularności. Aplikacja ta powstała dwa lata temu na skutek współpracy ING Bank Śląski oraz przedsiębiorstwa BillTech. Najprościej tłumacząc, narzędzie to pozwala na gromadzenie wszystkich danych związanych z płatnościami, jak i samych rachunków bankowych w jednym miejscu! Dzięki takiemu mechanizmowi uiszczanie wszystkich cyklicznych należności staje się prostsze niż kiedykolwiek wcześniej, ponieważ można ten proces w pełni zautomatyzować i sprawić, że wszelkie faktury płacimy zaledwie jednym kliknięciem! Można to zrobić o dowolnym czasie i z każdego miejsca - wystarczy posiadać dostęp do Internetu i urządzenie, przede wszystkim telefon, za pomocą którego sfinalizujemy operację finansową.
Aplikacja do zarządzania rachunkami — jak pobrać?
PayAppka jest przeznaczona głównie na urządzenia mobilne, co w obecnych czasach nie jest żadnym zaskoczeniem - większość z nas korzysta ze smartfonów codziennie, także jeśli chodzi o obszary dotyczące osobistych finansów. Z narzędzia tego mogą skorzystać nie tylko osoby posiadające konto w ING, ale także klienci innych działających w naszym kraju banków.
Aplikacja do zarządzania rachunkami PayAppka jest dostępna pod adresem payappka.pl, ale przede wszystkim w firmowych sklepach z aplikacjami, zarówno dla systemu Android, jak i iOS. W tym celu należy odszukać w sklepie aplikację o nazwie PayAppka i pobrać ją na urządzenie:
Kolejnym krokiem jest zalogowanie się (dla osób posiadających już konto) lub zarejestrowanie się (dla nowych użytkowników). W pierwszym przypadku istnieje kilka możliwości: logowanie za pomocą konta Google, przez Facebooka, Apple lub w tradycyjny sposób poprzez podanie loginu i hasła.
Jeśli dana osoba nie posiada jeszcze konta w aplikacji PayAppka, konieczne jest jego założenie. Rejestracja przebiega bardzo szybko, jest prosta i pozbawiona zbędnych formalności. Cała procedura sprowadza się bowiem do podania tak podstawowych danych jak imię oraz nazwisko, a także adresu e-mail, który będzie służył później zarówno do logowania się, jak i kontaktu. Niezbędne jest tutaj także potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem aplikacji i zaakceptowania jego zapisów. Opcjonalnie można udzielić ponadto zgody marketingowej, dzięki czemu zyskuje się szansę na otrzymywanie różnego rodzaju bonusów czy wiadomości dotyczących zmian w aplikacji. Pamiętajmy, że wyrażoną zgodę można w każdej chwili wycofać.
Wiadomość potwierdzającą rejestrację konta w PayAppce otrzymuje się za pośrednictwem poczty e-mail. Następnie nie pozostaje nic innego, jak skonfigurowanie swojego profilu. Mowa tutaj przede wszystkim o dodaniu dostawców i zaplanowaniu wszelkich opłat, podpięciu kart płatniczych i wielu innych istotnych z punktu widzenia funkcjonowania aplikacji narzędzi.
Aplikacja do zarządzania rachunkami — jak płacić?
PayAppka umożliwia wiele sposobów płatności, w tym szybki transfer, kartę płatniczą, kartę kredytową czy kod BLIK. Dostępna jest ponadto opcja integracji z Twisto, dzięki czemu wszelkie rachunki można opłacać z odroczonym nawet do 45 dni terminem płatności (z kontem Twisto Free). Twisto pozwala więc uiścić wszystkie zobowiązania także wtedy, gdy aktualnie nie ma się wolnych środków na żadnym z rachunków. Warto jednak zaznaczyć, że możliwość dokonania płatności jest uzależniona w tym przypadku od przyznania indywidualnego limitu na wydatki przez Twisto.
Jeśli chodzi o techniczne kwestie dotyczące płatności za pomocą PayAppki, nie powinno to sprawić nikomu najmniejszego problemu. Panel użytkownika jest bowiem stworzony tak, aby każda wykonywana czynność była prosta i jak najbardziej intuicyjna. Podstawową kwestią jest tutaj dokładne wskazanie dostawców, którzy mają otrzymać pieniądze.
Na tym etapie system podaje listę najpopularniejszych i największych firm takich jak UPC, Orange, Play, Tauron, PGNiG, Allegro, T-Mobile i wielu innych. Pomocna może okazać się także wyszukiwarka, w której można znaleźć adresata po nazwie lub kategorii tematycznej. Aplikacja posiada dane kilku tysięcy podmiotów, ale w przypadku, gdy którejś firmy w bazie brakuje, można dodać ją ręcznie, uzupełniając najważniejsze informacje takie jak nazwa, adres czy numer rachunku, na który ma zostać przesłana opłata.
Użytkownik aplikacji może wyrazić zgodę na pobieranie danych poprzez automatyczną integrację z systemem każdego z dostawców (eBOK), ze swoją pocztą e-mail lub samodzielnie przesyłać zdjęcia faktur czy rachunków.
Jedną z przydatnych funkcjonalności jest możliwość połączenia konta w PayAppce z kartami kredytowymi lub płatniczymi ze wszystkich banków. Dzięki temu płatność będzie mogła zostać pobrana - przy wspomnianych wcześniej ustawieniach - automatycznie.
Warto dodać, że aplikacja zachowuje w pamięci wszystkich dostawców, a także metody płatności. W razie konieczności aktualizuje dane dotyczące adresatów. Wszelkie ustawienia można zmienić dosłownie w każdej chwili za pomocą kilku kliknięć.
PayAppka - aplikacja do opłacania rachunków — czy jest bezpieczna?
Jednym z najważniejszych obszarów jeśli mówimy o aplikacji do zarządzania naszymi płatności jest to, czy zapewnia ona odpowiedni poziom bezpieczeństwo. Chodzi tutaj zarówno o środki finansowe, ale także dane osobowe. Jak wskazuje sam operator platformy, PayAppka posiada najwyższy stopień zabezpieczeń, a użytkownicy nie muszą się niczego obawiać. Aplikacja jest regularnie poddawana audytom oraz testom penetracyjnym, a zabezpieczenia, które posiada, zostały potwierdzone przez jedną z wiodących światowych firm przeprowadzających audyty technologiczne - Bishop Fox. Warto dodać, że jednym ze sposobów na to, aby dane klientów były bezpieczne, jest to, że system pobiera wyłącznie informacje, które w danej chwili są potrzebne do wykonania płatności. Ponadto, to sami użytkownicy na każdym etapie decydują o tym, do jakich konkretnie informacji udzielają aplikacji dostępu.
Jak obsługiwać aplikację PayAppka?
Panel użytkownika PayAppki jest minimalistyczny i bardzo intuicyjny. Celem jest bowiem to, aby z obsługą tego narzędzia poradził sobie każdy, niezależnie od poziomu zaawansowania technicznego.
Kluczowa jest boczna, rozwijana, sekcja, w której znajdziemy wszystkie potrzebne etykiety takie jak m.in. dostawcy, karty płatnicze, historia płatności, statystyki, oferty czy kupony promocyjne. Jednym kliknięciem można sprawdzić bieżące opłaty, ale także sięgnąć do tych przeszłych i zaplanowanych.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, pytań czy kłopotów technicznych użytkownik może liczyć na szybki kontakt z biurem obsługi. Nie pozostaje więc nic innego, jak tylko zainstalować aplikację, założyć konto i czerpać ze wszystkich funkcjonalności oraz korzyści!